Loader
Årsmöte 23/7-2017
17588

Årsmöte 23/7-2017

Hejsan alla fina medlemmar!

Den 23 juli kl 10:00 är det dags för klubbens andra årsmöte. Dagen innan arrangerar vi semesterhalvmaran, sommarmilen & solruset där du som medlem har chansen att inte bara träffa andra trevliga personer i klubben, utan även delta gratis i något av loppen om du så önskar. Om du inte kan vara på plats för årsmötet men ändå känner att du vill vara med via skype eller dylikt så ta gärna kontakt med någon av oss i styrelsen så ordnar vi med detta.

Önskar du vara med i styrelsen eller ha någon annan roll i klubben så ta gärna kontakt med någon av oss i styrelsen eller valberedningen innan årsmötet. Likaså om du önskar att någon fråga/punkt ska tas upp under årsmötet.

Vill även slå ett slag för Vasastafetten den 19 Augusti. Om du vill springa så ta kontakt med Sven Pettersson: sven.nalavi@gmail.com

Dagordning för årsmötet

MVH er ordförande Jakob Olars

Sorry, the comment form is closed at this time.